eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWytyczanie domu na działce - czy mogę samodzielnie? › Re: Wytyczanie domu na dziaďż˝ce - czy mogďż˝ samodzielnie?
  • Data: 2014-07-21 10:26:17
    Temat: Re: Wytyczanie domu na dzia�ce - czy mog� samodzielnie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 23:30:28 UTC+2 użytkownik HANA napisał:

    > pytaj Budynia

    a ja to niemiarodajny jestem :) Jak wylewalem beton to sobie prowadnice zrobilem
    wczesniej i mam tak gladko jak nikt inny. Tyle ze ja po prostu wprawy w rekach nie
    mam jak betoniarze i musialem sobie radzic po swojemu. Nie dlatego ze potrzebuje az
    tak rowno :)
    Z drewnem to samo - nie wieiedzialem na jakie bledy mozna sobie pozwolic to staralem
    sie robic dokladnie. I tak jakos wyszło :-)

    b.