eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWytyczanie domu na działce - czy mogę samodzielnie? › Re: Wytyczanie domu na dziai?1ce - czy mogi?1 samodzielnie?
  • Data: 2014-07-21 00:01:17
    Temat: Re: Wytyczanie domu na dziai?1ce - czy mogi?1 samodzielnie?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:780d819a-32d2-4f23-a694-eadd00f6e098@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 19:47:18 UTC+2 użytkownik HANA napisał:

    > jak potencjalny wykonawca nie otworzy dwg to mozesz go skreslic z czystym
    > sumieniem ;-)

    odczep sie! :) Moj projekt domu był zrobiony w corelu :) a na budowie - jak
    mówisz - co do mm. Nawet zdziwiony byłem.

    b.

    sie nie odczepie
    jestes refolmowalny i juz
    www.osiedlekaskada.pl jakos przelknales w cadzie
    fakt Twoj dom meczyles w corelu
    ale...
    wlasnie robilem wydruki na samodzielny montaz domu jakies 300 m2
    gdzies kolo Łodzi
    poszla ryza
    nie skoda lasu?
    a inwestor zna cada ale bardzo slabo....

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl