  • Data: 2011-03-16 11:41:03
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie poruszylismy jeszcze kwestii zabrania przez gruba sciane 1W duzej
    ilosci przestrzeni. Budujac z silki 18cm, a porothermu 44, mamy
    roznice 26cm. Moje fundamenty mialy obrys 65mb czyli w przyblizeniu
    roznica wynioslaby az 17m2 per kondygnacja. Mialbym o jeden pokoj
    mniej na kazdej z trzech kondygnacji!! Ale fakt - ja mam porotherm 25
    (niestety nie bylo silikatow wtedy dostepnych u mnie) i oszczedzam ok
    12m2 per kondygnacja. Czyli moja lazienke mam gratis ;) Zeby
    pomieszczenia mialy taka sama powierzchnie - w przypadku 1W trzeba te
    pare kubikow betonu i paredziesiat kg stali wiecej wlozyc w wieksze
    lawy. Darmo nie daja :)
    pozdr.

    --
    Adam