    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Date: Fri, 18 Mar 2011 10:28:26 +0100
    <ilds40$i65$1@news.onet.pl> <op.vr62z5y31cvm6g@lap>
    <ile27d$9ia$1@news.onet.pl> <op.vr74u0u11cvm6g@lap>
    <ill07c$fv2$1@news.onet.pl> <op.vschqach1cvm6g@lap>
    <ilnakc$oup$1@news.onet.pl> <op.vsedw7u91cvm6g@lap>
    <ilsvb9$231$1@news.onet.pl> <ilt9an$an7$1@inews.gazeta.pl>
    <ilt9uu$9r9$1@news.onet.pl> <op.vsh30isl1cvm6g@lap>

    [ciach]
    > Nie piernicz, że nie napisałem bo tak, tylko podałem argumenty, poczytaj co
    > Mańkowi odpowiedziałem.

    Cytat Twojej odpowiedzi nie wiem komu:

    Cytat:

    <<<<<<<<<<<I Twoja odpowiedź:

    Tak? a na wieńcu co masz? pewnie połowe bloczka i uważasz że to dosyć,
    jesteś w grubym błędzie, twój strop pewnie będzie tak świecił
    http://termodom.pl/UserFiles/System/Mini/b8161366a1f
    4f2aecb4b1a7db75344e4_130x173.jpg
    jak nie lepiej.

    ___________________________

    Znalazło by się więcej Twoich wypowiedzi próbujących dyskredytować 1W, a
    przynajmniej ja takie wrażenie odniosłem, może zbyt wybiórczo/krótko
    czytam tą grupę i nie do końca rozumiem Twój tok myślenia.

    > Ja się nie upieram przy ścianie 2W dlatego że sam taka mam bo jej zalety
    > i wady znałem
    > znacznie wcześniej i dlatego taką wybrałem, bo majwięcej zalet, i tyle.
    > Z mojej strony EOT.

    Cieszy mnie, że w końcu piszesz jak wyżej, tak powinno być - wady,
    zalety mają wszystkie rodzaje murów, a po to jest m.in ta grupa by
    dyskutować nad tym.

    Ariusz

    P.S. w innym wątku (schemat kotłowni) piszesz:
    ...zimna woda szybko zniszczy kominek...
    Możesz tam zaglądnąć i coś więcej o tym napisać - szukałem informacji
    ale nie bardzo coś mogę znaleźć... ale to inny wątek więc zapraszam tam