  • Data: 2011-03-18 13:04:14
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-03-2011 o 10:28:26 Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Cytat Twojej odpowiedzi nie wiem komu:
    >
    > Cytat:
    >
    > <<<<<<<<<<<I Twoja odpowiedź:
    >
    > Tak? a na wieńcu co masz? pewnie połowe bloczka i uważasz że to dosyć,
    > jesteś w grubym błędzie, twój strop pewnie będzie tak świecił
    > http://termodom.pl/UserFiles/System/Mini/b8161366a1f
    4f2aecb4b1a7db75344e4_130x173.jpg
    > jak nie lepiej.
    >
    > ___________________________
    >
    > Znalazło by się więcej Twoich wypowiedzi próbujących dyskredytować 1W, a
    > przynajmniej ja takie wrażenie odniosłem, może zbyt wybiórczo/krótko
    > czytam tą grupę i nie do końca rozumiem Twój tok myślenia.
    Pokazywanie wad i ich udawadnianie nie jest dyskredytowaniem,
    dyskredytowaniem byłoby 'sztuczne' szukanie wad tam gdzie ich obiektywnie
    nie ma, tutaj nie ma takiego przypadku.
    Mańkowi trochę zepsułem dobre samopoczucie że ma taki dobry mur
    ale z faktami sie nie da dyskutować, zresztą Adam mu udowodnił to samo.

    > Cieszy mnie, że w końcu piszesz jak wyżej, tak powinno być - wady,
    > zalety mają wszystkie rodzaje murów, a po to jest m.in ta grupa by
    > dyskutować nad tym.
    >
    > Ariusz
    >
    > P.S. w innym wątku (schemat kotłowni) piszesz:
    > ...zimna woda szybko zniszczy kominek...
    > Możesz tam zaglądnąć i coś więcej o tym napisać - szukałem informacji
    > ale nie bardzo coś mogę znaleźć... ale to inny wątek więc zapraszam tam
    Ale to źle szukałeś, poszukaj instrukcję do pieców stałopalnych a kominek
    też taki jest,
    producenci wyraźnie zalecają stosowanie np zaworów trzy lub cztero
    drogowych aby
    ograniczyć to zjawisko do minimum, a polega ono na kondesacji pary wodnej
    w piecu przy zbyt niskiej temp wody, dlatego robi się mały obieg aby piec
    sie nagrzał
    szybko a potem stopniowo otwiera i grzeje instalacje.
    Tu masz tak na szybko znalezione materiały.

    http://otzs.w.interia.pl/materialy/material.htm
    http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0C
    DgQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.malejka.com.pl%2Findex2
    .php%3Foption%3Dcom_content%26do_pdf%3D1%26id%3D40&e
    i=R1eDTYKpG8WAOqStrIEG&usg=AFQjCNFH3WxTNZ-5xNjThvG0N
    nmpHzUCXA

    --
    Pozdr
    JanuszK