  • Data: 2010-12-28 10:42:04
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> wrote in message
    news:4D19AD00.1060402@na.sniadanie.pl...

    >> najgorszy pomysl to porotherm
    >> polecam Ytonga
    >
    > Jakies konkrety?
    > Czemu najgorszy?
    > ..bo sie ekipom kruszy w rekach?

    Porotherm i podobne to syf. Jest tak czuły na fuszerki wykonawcze, że nie
    dopilnujesz. ja mam z tego gówna ściany.
    W ścianach z porothermu wieje z gniazdek, wieje zamkami, przemarza jeżeli
    źle ocieplony, 44cm i tak musisz ocieplić styropianem.
    Rób ściany z betonu komórkowego na cienką spoinę. O wiele wiecej wybaczy.
    Poszukaj w archiwum grupy. Było o tym tysiąc razy.
    Nie rób ścian z materiałów, które przewodzą zimno czyli z silki, cegły,
    pustaków cegłopodobnych jak porotherm.
    Rób z BK, dobrze ci radzę i wykończenia z ytonga pod parapetami, ściany
    szczytowe itp...