  • Data: 2010-12-28 23:50:48
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Gru, 10:44, "Przemek" <e...@v...pl> wrote:

    > Porotherm jest faktycznie kruchy, no i instalacja czegos w scianie  za
    > pomocą kołków - porażka. Przycinanie kłopotliwe. Dobry marketing to jego
    > najwieksza zaleta :(

    Ja mam mury z porothermu i polecam.

    Dzisiaj przykrecilem 30mb listew przypodlogowych - na 150 uzytych
    koleczkow (fi6, 4,5cm) trzyma idealnie... 150 sztuk :D Jeszcze mi sie
    nie zdarzylo zeby w moim porothermie jakis kolek nie trzymal.
    Oczywiscie trzeba kupowac kolki wszechstronne (do pustych materialow),
    a nie zwykle do materialow pelnych. Kosztuja praktycznie tyle samo :)
    Wisza mi na nich glosniki z kina domowego, wisi ciezka kuchnia
    (jeszcze ze starego mieszkania - drewniana, masywna), wisza wszystkie
    profile przyscienne z konstrukcji wszystkich sufitow etc. Problemy z
    kolkami w porothermie to MIT ! :)

    Przycinanie to tez nie problem - pila szablasta (lisi ogon) +
    brzeszczot z widia i tniesz z podobna szybkoscia i precyzja, co ytong
    (a nawet znacznie latwiej uciac prosto, bo masz podzialke w postaci
    wewnetrznych scianek - w ytongu to se musisz najpierw kreske narysowac
    i pilnowac zeby wedlug niej pilowac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.