    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 24 Aug 2020 12:05:26 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    From: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 24 sierpnia 2020 o 15:37:46 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Z tego też by się dało zrobić coś przytulnego, niepokoi tylko to, że nad
    > tym skośnym stropem mie ma pewnie żadnej izolacji termicznej.

    To jeden z wielu przykładów oglądanego domu. Ten do którego się przymierzam
    wygląda jeszcze gorzej.
    Tu (mówię o tej części Hiszpanii i to co ja oglądam) nie ma prawie nigdzie
    izolacji. Belki, na belkach położone co ś w rodzaju trzciny, a na to dachówki.
    Dodatkowo dachówki są mocowane jakąś zaprawą (nie wiem czy to betonowa
    zaprawa) ale chyba po to, żeby nie zjechały bo trzymać się tego listowia
    to raczej trudno.
    Na powyższym zdjęciu ten dach nazywa się po remoncie. Dlatego, że na belkach
    została położona ceramika. Mają tu coś takiego długiego i cienkiego
    co właśnie kładą na dach. Bardzo dobrze to widać na moich wczesniejszych
    zdjęciach z domu nr1 poziom3c. Tam właśnie położono nowy dach łącznie
    z wymianą belek (to już awangarda).
    K.