    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Date: Wed, 11 May 2011 10:16:25 +0200

    Dnia 10-05-2011 o 19:32:49 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Ty masz jakis dziwny sposob pojmowania dyskusji. Od kiedy to watpliwosci
    > sa krytyka?

    Od momentu, gdy nie są poparte żadnymi argumentami.

    > Masz cos do powiedzenia merytorycznie to powiedz, ale troche bardziej
    > swiadomie niz tylko "widzialem kiedys faceta z Wienerbergera ".

    Po pierwsze nie "widziałem kiedyś" tylko "rozmawiałem z".
    Po drugie powołanie się na opinię eksperta (bo chyba za takiego można
    uznać doradcę technicznego) jest dużo bardziej merytoryczne niż Twoje
    przypuszcenia, że wystarczyła by Ci łyżka do opon.

    > Skoro nie oderwal to skad wie, ze piana jest mocniejsza bo nie oderwal
    > piany?

    Tego że nie oderwał też nie napisałem. Masz tendencje do nadinterpretacji.
    Napisałem tylko to co usłyszałem. Staram się niczego nie dodawać od siebie.

    > Uhuhu powialo chlodem...
    >
    > PLONK

    Buahaha.. gdybym mógł choć przypuszczać, że twierdzenie, iż ktokolwiek ma
    większą wiedzę od Twojej, jest tak śmiertelną obrazą, na pewno zrobiłbym
    to wcześniej :) Taki stary a taki dziecinny.

    --
    PZDR
    Shaman