eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-17 07:56:25
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...com> napisał

    Jeśli argumentem ma być ze Ty nie potrafisz polutować to jest to najgorszy
    argument jaki sobie można wyobrazić. W fabrykach lutują grzałki do kołnierzy
    i pomimo sporego ciśnienia szybciej się grzałka przepali niż puści
    lutowanie. No chyba że w Twoim świecie grzałkę z kołnierzem do bojlera robi
    się z jednego kawałka metalu.

    Ja natomiast wyobrazałem sobie że spirale zrobie z jednego kawałka rurki
    miedzianej fi 8mm, bez zadnego lutowania a koncówki wyprowadze na zewnatrz
    przy pomocy skrecanych przepustów w stalowym kołnierzu. Nie za bardzo tylko
    mogę znaleźć takie gotowe przepusty.
    Czy masz jakis lepszy pomysł?

    --
    Szczepan