eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-17 07:50:42
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał

    Wg mnie najtaniej będziesz miał jak przejdziesz na 2 taryfy, a bojler
    właczysz przez zegar aby grzał tylko w 2 taryfie. Całą inwestycja to
    zmiana umowy i zegar programowany za 30-40zł.

    Z ekonomicznego punktu widzenia to masz calkowita racje, zainteresuje sie
    szczegółami.
    Moim celem byla jednak nie ekonomia a wyzwanie techniczne, zrobic samemu
    solarne ogrzewanie wody. Zająłem się tym przede wszystkim dla frajdy.

    --
    Szczepan