  • Data: 2010-01-03 22:49:19
    Temat: Re: Zasniezony solar prozniowy stoi.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:hhr4ri$b6b$1@speranza.aioe.org...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Czyli - najlepiej ponizej wyłazu dachowego.

    Ja mam przy oknie dachowym, ale jak popadalo to i na oknie snieg. Najlepiej
    bylo by je obrocic pionowo by wygodnie wychylic sie ze szczota, ale wtedy
    spadnie snieg z okna do srodka. :-) Na dzis mi wszystko jedno, bo tam nie
    mieszkam, ale temat do przemyslen jest.
    Mysle, ze chyba najlepsza byla by szczota na skladanym dlugim kiju i
    sieganie z dolu, wiec solar w miare nisko. Tyle ze sniag jak bedzie zalegal
    to jednak na dole zawsze wiecej. Wszystko zalezy od indywidualnych rozwiazan
    a info moze komus sie przyda. Ostatecznie te pare dni bez grzania zima tez
    nikogo nie zrujnuje, ale moze to przejsc przy sprzyjajacej aurze w jakis
    dluzszy okres, wiec lepiej sie przygotowac.

    Pozdro.. TK