  • Data: 2009-11-22 20:48:36
    Temat: Re: Zasobnik CWU i straty ciepla
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lis, 10:44, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Siedem kroccow generujacych same straty mimo ze woda nie krazy w instalacji.
    > Wieczorem mam 25C a po poludniu nastepnego dnia ledwo 23, a to nawet nie
    > jest doba. Jak w zasobniku pojawi sie 60C to bedzie jeszcze gorzej.

    A jak go masz ocieplony ? Te oryginalne ocieplenia sa do dupy :)
    Dlatego moj buforek 1000l kupilem bez ocieplenia (1k pln w kieszeni).
    Postawie go w rogu, odsuniety od scian o 30cm i przed nim postawie z
    KG scianke - tez odsunieta o 30 cm od zbiornika. Calosc zarzuce
    resztkami styropianu i welny pozostalych po budowie (ew. dziury
    zaklejajac pianka). Przedluzki kroccow juz mam zrobione, zakonczone
    zaworami:) Zajmie to 140x140cm ale bedzie przynajmniej solidnie
    zaizolowane :) Z bojlerkiem do CWU zrobie podobnie (mimo ze ma
    fabryczne te bodaj 5cm piany na sobie).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.