    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Date: Thu, 3 Oct 2013 09:23:55 +0200
    <l24usq$3gf$1@node1.news.atman.pl> <l2bb0j$e2h$1@node1.news.atman.pl>
    <l2bgqb$1lc$1@speranza.aioe.org>
    <5249fd0f$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2dlhv$t5m$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <l2e6h6$ncn$1@node2.news.atman.pl>
    <524af500$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2h1gs$hhf$1@node2.news.atman.pl>
    <524c287b$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja uwazam.

    To w zasadzie możemy skończyć ten wątek, bo ja zwykłem dyskutować na
    poziomie argumentów merytorycznych a nie przedszkolnych odzwierzęcych
    wyzwisk.

    > Mylisz cietosc jezyka z inteligencja.

    Co? Ciętość języka? Chyba chamstwo. Jego sposób wysławiania mnie do niego
    zniechęca, ale mimo to potrafię wysłuchać co ma do powiedzenia i ocenić to
    merytorycznie a nie przez pryzmat jego osobowości.

    > Typowy blad. Standardowo np. czlowieka z uposlcedzeniem mowy ludziki
    > uznaja za glupka, a elokwentnego, za wyksztalconegi inteligentego
    > osobnika - chocby sam nie umial do trzech zliczyc.

    Możliwe że to typowy błąd, ale mnie obcy. Syndrom białego kołnierzyka na
    mnie nie działa, bo już nie jedno szkolenie z technik manipulacji w swoim
    życiu przechodziłem i po prostu znam te wszystkie gesty i sztuczki.

    > Przecież kaczynski sam jest przestepca nie wykonujacym w dodatku
    > prawomocnych wyrokow sadu, to niby czego sie po nim spodziewac?

    Elementarnej przyzwoitości, jak po każdym człowieku.

    Pozdrawiam
    Ergie