  • Data: 2012-02-29 20:47:20
    Temat: Re: Zawor 4d - jaki sens stosowac w instalacji CO
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 lutego 2012, 10:59:49 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> nap

    > Gdyby ktos chciał to akurat koledze zaprojektowałem i wykonałem prosty
    > sterownik do zaworu trój-czterodrogowego. Można go też użyć do innych celów.

    Czyli robi to samo co sterownik stalotemperaturowy. Tyle ze w nim zamiast ustalac min
    i max - ustalasz poprostu histereze. Caly pierwszy sezon grzewczy przejechalem na
    takim sterowniku ;)

    http://www.skleparmatura.pl/womix/sterownik-stalotem
    peraturowy-zaworu-mieszajacego-sm-100-10890.html

    Dokladnie taki mam. Tylko nie wiem czemu on tu kosztuje az 900 pln - ja go kupilem za
    stowe - uzywke coprawda ale uzyty tylko raz (ktos kupil nie to co trzeba) - normalnie
    kosztowal bodaj 160 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam