  • Data: 2021-09-02 21:13:08
    Temat: Re: Zestaw do monitoringu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/09/2021 21:04, a a wrote:
    > Byłoby miło, gdybyś swoje doświadczenia z zestawami do monitoringu zaoferował jako
    produkt , usługę, aby można było kupić

    Zarabiam na życie inaczej niż oferując rozwiązania monitoringu, którego
    nie ogarnia typowy suweren. Typowy suweren kupuje chińskie pudełko za
    200zł i męczy się z nim i jego ograniczeniami, uważając je za cutting
    edge, lub wręcz gotowe kamery z apką. Ja, wyskakując z linuxem, jestem
    na straconej pozycji (choć to chińskie to też linux, ale nie widać).
    Więc mógłbym najwyżej oferować to innym nerdom. Ale tutaj też nic nie
    mogę zaoferować bo inne nerdy dawno to już mają. The End.

    PS. Oferowanie np. HomeAssistanta z tych samych powodów jest proszeniem
    się o kulkę w łeb lub ciezką depresję, jak się okazuje że "pan prawnik
    tu kliknął i mu się dysk sformatował chyba w macboku" itp żałosne
    problemy. Nie. Informatyka nerdowska nie jest dla suwerena. Proszę nie
    korzystać z moich rad bez umiejętności kompilowania kerneli co najmniej.
    Systemy analogowe są super, chińskie nagrywarki to cuting edge.