  • Data: 2009-10-18 22:27:08
    Temat: Re: Zmywarka - pojawiły sie zacieki na szkle.
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 21:51:14 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > Ja ci wierzę bo to brzmi sensownie.
    > Ale jak temu zapobiec? Stosować żel zamiast proszku?
    > A może zmienić szkło, tylko na jakie?

    Niestety nie można zapobiec, więc myję ręcznie stare szkło, porcelanę i
    sztućce. Zwykłych szklanek i kubków nie żałuję i pakuję jak leci do
    zmywarki, choć wiem, że za jakiś czas się zniszczą - i tak przecież trzeba
    je wymieniać stosunkowo często, tak czy tak, bo jeśli się nie zmatowią
    będąc długo używane i myte w zmywarce, to i tak szybko wytłuką bez niej...
    Wliczam zatem stratę szklanek i kubków w rachunek ogólny opłacalności
    posiadania zmywarki, który i tak wypada korzystnie dla zmywarki ze wzgl. na
    moje ręce, nogi, kręgosłup i czas oraz bakteriostatyczność używanych na
    codzień w domu naczyń :-)

    --

    Ikselka.