    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Date: Wed, 16 Aug 2017 22:51:38 +0200

    On 8/16/2017 10:41 PM, Janusz wrote:
    > Nie wiem, jak chodzę to znajduję.

    No to dalej nie pojmuje skąd pewnośc że to żyła a nie przypadkowe
    drgnięcie mięśnia.

    > Nie znam angielskiego na tyle by zrozumieć co oni gadają ale słyszałem o
    > tym że zakopali i rury z wodą i kazali szukać, to nie wyjdzie bo rura do
    > cieku ma się nijak, poza tym wymieszane są formacje i to zaburza odbiór.

    Nijak tak nie mówili ludzie z różdżkami. Powiedzieli że takie cieki
    znajdują bez problemu. Okazało się że ani jeden nie znalazł. Milion
    dolców czeka. Randi robi takie eventy co jakiś czas, ma do tego celu
    fundację ktora organizuje testy. Wystarczy wykazać dowolna umiejętnośc z
    poza znanego obszaru fizyki. Dowolną. Od, o ile pamiętam, 40 lat nikt
    nie dał rady.

    > Nie mam kontaktu z tym kolegą więc nie ma kto. Poza tym ja słaby jestem
    > w te klocki.

    Czyli jednak nie potwierdzasz nijak swoich wyników. Zdajesz sobie sprawę
    wobec tego że twierdzenie ze znajdujesz żyły jest nic nie warte jeśli
    nie potwierdzisz tego za pomocą metody naukowej? Możesz nic nie
    znajdywać, tylko Ci się wydaje.

    PS. kilkanascie lat temu to będzie jak na działce mojego znajomego
    pojawił się koleś z patykiem. Pochodził i wskazal miejsce takie a potem
    siakie, "tu kopać". Niestety miał pecha bo kolega umówił drugiego, ale
    drugi przyjechal wczesniej i się przypadkiem spotkali. Podobno niewiele
    brakowalo do mordobicia kiedy okaząło się ze wyniki nie są spójne, ale
    każdy miał pewność. Potem jeszcze słyszałem kilka razy o sytuacjach
    kiedy umawiano dwóch i dostawano dwa rózne wyniki. Dlatego dopytuje czy
    badałeś to obiektywnie weryfikując wyniki. Jak się okazało nie. Czyli to
    kwestia wiary a nie fakty. A ja w wiarę nie wierzę.