  • Data: 2013-01-04 15:27:09
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 14:02:06 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A ty?
    >

    > Ja mam wszystko na prąd i nie zamierzam czekać kilku godzin na swoją
    >
    > herbatę czy obiad. Mam agregat i nie mam problemu.

    Stać Cię i masz świadomość obowiązków i czas aby zadbać o urządzenie to masz.
    Dobrze że, wśród pyskówki jaka się tu pojawiła znalazała się lista istotnych
    elementów na jakie trzeba zwrócić uwagę jak się taki agregat nabędzie.
    U mnie pewnie by tak było jak z wkrętarką akumulatorową - w 9 na 10 wypadków jak chcę
    jej użyć to akumulator pusty.

    --
    ZZ@private