  • Data: 2009-01-15 18:45:18
    Temat: Re: armatura firmy VALVEX
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wolim pisze:
    > Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał

    > Zatrważające to jest, że dla tak dużej ilości ludzi jedynym wyznacznikiem
    > jakości jest cena. Niestety, nie zawsze cena idzie w parze z jakością!

    cena nie zawsze jest wyznacznykiem, ale przy tego rodzaju baterii...
    montowanej przy wannie, z prysznicem wyciaganym, jakosc jest dosc wazna
    (a w tym przypadku moze byc powiazana z cena), byc moze czasem lepszym
    wyjsciem jest kupic inny model w tej samej cenie, ktory nie bedzie
    przysparzal problemow

    > A najbardziej przykre w całej sprawie jest to, że są ludzie, którzy
    > doradzają innym, sami nie mając pojęcia w temacie. Widziałaś może baterie,
    > które zamierza kupić kolega?
    w realu nie, dlatego nie twierdze, ze to bubel, a raczej staram sie
    zwrocic uwage na niektore rzeczy

    > Ta wannowa jest montowana do ściany,a więc o
    > jakicholwiek wężykach mowy tutaj nie ma.

    jestes pewnien? chyba jednak nie widziales TEJ baterii

    > Moja droga, jeśli Cię stać na baterie za 2000 złotych, to nikt nie zabrania
    > Ci ich kupić. Droga wolna. Jeśli natomiast myślisz, że są to jedyne solidne
    > baterie, bo kosztują więcej niż standardowe, to jesteś w błędzie.

    za 2000 raczej problemow nie bedzie sprawiala, kupujac baterie za 250 zl
    jakas kiepska chiszczyzne w obi... narazasz sie na wymiane po jakis 3-5
    latach, kupujac baterie markowa, spokojnie bedziesz jej uzywac przez
    10-15 lat, a jesli cos sie zepsuje, masz dostep do czesci zamienny,
    ktore kupisz za grosze

    > Ja od 10 lat używam z powodzeniem baterii Ferro i mogę je z czystym
    > sumieniem polecić. Jedyne co przy nich robiłem, to wymieniałem sitka w
    > wylewkach, bo się zakamieniały (2 każdej dwukrotnie).

    sam uzywasz markowej... wiec nie wiesz jak sie zachowuje chinski
    badziew, a ja juz z tym przyjemnosc mialam i roznica po 2-3 latach
    uzywania jest odczuwalna