  • Data: 2013-04-07 23:35:58
    Temat: Re: awaria pompy cyrkulacyjnej CWU
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Grundfos UP 15-14 B przestała działać, tzn. czasem wirnik startuje, a
    czasem nie. Rozebrałem ją i wyczyściłem, ale nie ma poprawy. Wydaje
    się, że łożysko wirnika (trzpień z zakończeniem kulistym) jest w
    porządku, tarcie znikome, luzy niewyczuwalne ręką. Uzwojenia mają
    rezystancję rzędu 800 omów, oba identyczne.
    Czy to można jakoś naprawić, czy konieczna jest wymiana? A może kupić
    inną? Rura powrotu 1/2 cala, 6 baterii łazienkowych/zlewozmywakowych,
    jeśli to ma jakieś znaczenie dla określenia zalecanej pompy.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam, W.P.

    www.webgaz.hu/media/catalog/cat_318.pdf