  • Data: 2017-04-18 07:42:42
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ubezpieczenie od zalania, jak zaleje sasiada co mieszka pietro nizej to
    ubezpieczyciel zaplaci mu za malowanie.

    Co jak Ciebie sąsiad zaleje, a sąsiad nie ma ubezpieczenia?

    > I wbrew temu co zlosliwie sugerujesz nie ma nic wspolnego z tym co napisales. Jak
    juz jestesmy przy ubezpieczeniach mozesz podac skladki dla domow jednorodzinnych
    obciazonych kredytem. Znajdzie sie takie co miesiecznie trzeba zaplacic tyle co ja
    rocznie?

    Co Ty porównujesz? Ubezpieczenia domów mają szerszy zakres.