  • Data: 2017-04-18 10:38:17
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-15 o 23:00, Adam Sz. pisze:
> [...]
    miałby miejsce na Multiple czy chociażby jakieś inne zwykłe auto;). Kosiarki, taczki,
    rowery itp tam są ale nie auta;)

    > Za male buduja :) Ja mam dwa 4,5x7m i wszystko sie miesci :-)

    Dokładnie. Jak widzę te garaże, co to ledwie jakieś kompaktowe auto się
    mieści, a otworzyć szerzej drzwi się już nie da, to potem nic dziwnego,
    że jest jak jest.
    U mnie garaż to tak z minimum 60 m2 bym chciał. Jak mi się urzędasy
    zgodzą, to może kiedyś tak będzie, ale czuje, że walka o budowanie w
    granicy działki/chodnika będzie pewnie ciężka...

    Pzdr

    --
    /__/_* /