  • Data: 2017-04-18 14:48:40
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Tornad <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 13:35:49 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > Tylko nikt takiej tezy nie postawil. Wietrtarki zasilane 10V i 18V to 2 ROZNE
    wiertarki... jesli silnik jest przystosowany do zasilania 10V to najprawdopodobniej
    18V go spali

    Ja bardzo delikatnie i bez urazy zarzuciłem Przedpiscy, ze jego dorada kupna
    szlifierki katowej na 10,8 V jest niezbyt uzasadniona lub kontroweryjna.
    Napisalem, ze ja bym zaproponowal kupno katowki zasilanej 18 V.

    A Ty na przekór zdrowemu rozsądkowi będziesz dowodzil, ze moja rada jest jakas
    gupia, bo Ty wiesz wszystko lepiej. I nadal nie możesz zrozumieć i przyznać mi
    racji tylko do usranej smierci będziesz sie staral udowodnić, ze szzlifierka
    10 woltowa jest lepsza od tej 18 woltowej.

    > akurat silnik w szlifierce od ktorej sie zaczela ta dyskusja jest bezszczotkowy ;)

    Klamiesz w zywe oczy, lzeszz jak pospolity lazega, któremu braklo do piwa dwa
    zlote. Jeszcze troche a zaczniesz mi grozic, ze mi szyby w oknach powybijasz.
    Nie możesz znieść tego, ze ktoś może być od Ciebie nieco bardziej obeznany w
    teorii i praktyce. Uraga to Twojemu samouwielbieniu.

    Dyslusja zaczela się od szlifierki katawej przedstawionej w zapodanym przez
    Przedpisce linku

    http://allegro.pl/bosch-szlifierka-katowa-gws-10-8-7
    6-v-ec-l-boxx-fv-i6774276106.html

    Nie uwierzysz bo kreujesz się tu na przywodce stada, który nie znosi zadnej
    krytyki, ale ta katowka ma szczotki i komutator a nie jest bezszczotkowa.
    Nic tylko w morde lac bo innej rady nie widze.

    > Robisz bledne zalozenie, ze oba silniki sa takie same (maja taki sam opor)

    Moje zalozenia nie sa bledne. Zalozylem, ze szlifierka jest zasilana
    akumulatorem czyli pradem stalym.
    Zalozylem, ze oba silniki sa komutatorowe bo takie w katowkach sa. Zatem znowu
    lzesz i starasz się moje zalozenia bezpodstawnie obalac czy kwestionować.

    Napisalem, ze kazda wiertarka czy inne urządzenie elektryczne na prad staly
    przystosowane do napięcia 18 V możesz spoko zasilić napieciem niższym ale
    musisz sie liczyc z tym, ze jego moc bedzie mniejsza w określonej "kwadratowej"
    proporcji. I te zaleznosc poparta prawami fizyki starałem się i nadal staram
    upowszechnić, gdzyz z doświadczenia wiem, ze nie wszyscy to wiedza.

    A Ciebie bardzo ta moja chec dokształcenia się i zapamiętania tego co naposalem, się
    nie podoba. I nadal nie wiem jaki masz w tym inters aby Gawiedz utrzymywać w
    bledzie, dowodzić, ze szlifierka jest zasilana silnikiem bezszczorkowym. a jej
    napiecie zasilania nie ma znaczenia.
    Chlopie ogol jajka i do przedszkola po nauki się zapisz.
    Tylko w bardzo zaawansowanych urzadzeniach np komputerowych stosuje się silniki
    bezszczotkowe. Ten układ sterujący czy falownik niezbedny do pracy takiego silnika, w
    produkcji jest droższy od całego silnika szczotkowego.
    Ja mam kilka narzedzimakita, uważanej za jedna z lepszych w swiecie
    i wszystkie one, bez wyjątku, mimo, ze niektóre zasilane sa napieciem z sieci
    (zmiennym), sa silnikami szczotkowymi.
    Mam tez szlifierka stacjonarna, wazaca około 50 kilo, to ona ma silnik
    indukcyjny czyli bezszczotkowy. Jego moc to "az" 760 W, (1 KM), czyli jest
    porownywalna do mocy mojej szlifierki katowej Boscha, wazacej około potora
    kilograma, tyle, ze ta ma silnik szczotkowy.

    W sumie zamknij ryj i nie wprowadzaj zamieszania wśród poważnych Gości
    zagladajacych na te strone. A wcześniej przepros za swoje kłamstwa i proby
    oczerniania mnie przed szanownym gronem tej strony Czytelnikow. Bo jak nie to
    Ci opowiem bajke o wezu. Lub bajke o wezu skaczącym:)

    Tornad