  • Data: 2017-04-18 01:54:34
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To popatrzmy czego masz wiecej niz ja. Radio mam, jak przyjac ze projektor to
    telewizor to tez mam. Jakies van gogi masz bo ja nie? Tez nie masz. Jak widzisz
    bogatszy niz ja nie jestes. Poza tym zlodzieje nagminnie nie biora lodowek, zmywarek,
    maszyn do szycia. Dzisiaj przychodza po dokumenty. Dla nich akt urodzenia, akt slubu,
    jakas legitymacja wiecej warte niz stary laptop. Oczywiscie jak pieniadze beda na
    wierzchu lezaly to nie pogardza. Na diadem z brylantami u Ciebie i u mnie raczej nie
    licza. Jak widzisz dla zlodzieja nic bogatszy od sredniej krajowej nie jestes. Sa
    jeszcze zlodziejaszki. Oni zabiora wszystko co udzwigna i jest warte wiecej niz wesz.
    A ze nosnosc maja ograniczona to zabiora rower, myjke, wiertarke itp. Nawet jak by u
    Ciebie trafili na sejf z marketu za 120 zlotych to otworzyc go nie beda potrafili,
    zniszcza ze sam nie otworzysz. To co takiego cennego masz bogolu ze uwazasz ze jestes
    bogaty? Przyslowia sa madroscia narodow, chyba w szkole tak slyszalem. Jest jedno
    francuskie. Biedny jak sie dorobi pali w piecu latem.