    From: "AGA.K." <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa domu
    Date: Wed, 4 Feb 2009 09:50:35 +0100

    > A czemu nie 20tys doplaty?
    > Lekka przesada, jeśli coś kosztowało dodatkowo
    > to powinien od razu poinformować a nie po fakcie.
    > Czy to jest cena za wybudowanie ścian?
    > Z jakiego rejonu Polski?
    > Ja budowałem 4 lata temu i u mnie ekipa brała 5tyś za kondygnację (dom
    > 160m2)
    > Obecnie w moich okolicach biorą ok. 10tyś za kondygnacje - jeśli piwnica,
    > parter i piętro to wyjdzie ok 30tyś. No te 44 jestem w stanie zaakceptować
    > (15tyś kondyga) , ale 9 tyś dopłaty to wychodzi 20% więc zmiany musiały by
    > być rewolucyjne.

    Chciałbym być wporządku, ale zabił mi klina

    ta dopłata to za dużo róznych spraw o których nic nie mowił

    np postawić jeden kanał wętylcyjny więcej
    kilka schodów więcej wyszło mu wejściowych
    taras większy niż w projekcie o 3m2 z schodami
    zasadzał kręgi w studni 3szt
    dom w groszku 3 z archona z piwnicą
    wszystko byłoby OK gdyby powiedział mi ze to będzie tyle i tyle kosztować
    więcej

    na dowod zmian, wydrukowal z programu norma zmian na 2 kartki A4, ale to są
    zmiany w stulu
    ze grubszą proterme dał na dwie scianki zamiast 11,5 to 25tka, ze do okna
    domurowal 4 cegly otp

    i powiedział ze powinien wziąc 20tys więcej,

    dzis przez telefon 40min rozmawialem z nim, przystał na 7tys, ale i tak
    uwazam ze to przesada
    chcialem max dac 5tys więcej

    wszystko byłoby OK gdyby np powiedział, ze za to ze taras robi większy to
    będzie kostować no 5tys

    zapytalem w trakcie budowy czy to bedzie cos wiecej
    powiedzial, nie martw sie pan to nie wiele wyjdzie więcej,

    na pytanie ile przeciągał z odpowiedzią