  • Data: 2009-10-29 13:08:01
    Temat: Re: budowa domu - rozmowa z architektem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hcc3fk$895$1@news.onet.pl...

    > dlaczego?

    bo tańsza opcja i prostsza w realizacji

    > i , jednak dach chce miec skonczony,
    > zeby o nim zapomniec - ale tez mozliwie tani.

    Czyli albo blachodachówka albo dachówka betonowa.
    Koszt będą podobne zapewne
    Jak kocioł na paliwo stałe to daj dachówke- blachodachówka nie jest odporna
    na ew. iskry z komona czy inne substancje. Zresztą gwarancja na
    blachodachówke chyba nie obowiazuje przy paliwie stałym

    > dzialke mam a dom 9,2x9,6 i doklejony garaz 1-stanowiskowy.

    To rozsądnie gospodaruj kasą i w przysżłym roku latem przeprowadzka Ciebie
    czeka do nowego domu;)))

    Czego Tobie życze i zazdroszczę.
    Zaledwie rok temu skończyłem budować swój dom ale tak mi się to
    podoba(budowanie itp) ze juz intensywnie szukam kolejnej działki.

    Krzysiek