  • Data: 2010-01-08 12:56:39
    Temat: Re: budowa kominka
    Od: xart <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RobertP. pisze:
    > Ale dokładnie co, brak kratek żeby powietrze cyrkulowało wokół wkładu
    > czy coś jeszcze (też przymierzam się do zabudowy...).

    Mnie uderzyło przede wszystkim szczelne obudowanie samego wkładu, ten
    kominek wygląda jakby miał pełnić tylko funkcję dekoracyjną. Brak
    zapewnionej cyrkulacji powietrza dookoła wkładu (przez szczeliny powinno
    być zasysane zimne powietrze, które po ogrzaniu oddawane by było poprzez
    kratki w czopuchu) nie tylko kładzie na łopatki funkjonalność grzewczą
    ale i może grozić przegrzaniem wkładu.

    pzdr
    art