  • Data: 2011-06-23 19:39:03
    Temat: Re: [było] solary - ogrzewanie basenu
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:itvi7i$1tm$1@news.task.gda.pl...

    > Sceptycznie odnoszę się do pomysłu solara z powszechnie dostępnych, tanich
    > rurek gumowych, a to z powodu małej odporności (parcienie) gumy na
    > promienie UV w świetle słonecznym i do tego poddanej wysokiej
    > temperaturze i srodowisku np. glikolu.

    A ja się sceptycznie odnoszę do życia bo jest
    bez sensu i nieźle daje w tyłek. Ileż to taniej
    położyć się do piachu? :) Dzisiaj mimo moich
    zaje@istych solarów samorobnych napełniłem
    basen (bo córka nagle poprosiła) paląc drzewem
    (na szczęście trofiejnym :P) w kotle CO. Basen
    jest spory i mimo rekordowych dzisiaj uzysków
    na mojej instalacji nie zdecydowałem się na
    oczekiwanie kilkunastu godzin aż to przelezie
    przez opór cieplny wężownicy. Inna sprawa,
    że to co uzyskałem czeka na jutro :P.

    --
    Yozwig