  • Data: 2010-09-21 16:59:05
    Temat: Re: cieknąca lodówka gorenje
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-21 02:06, Jan Werbiński pisze:

    > Przeczyścić, przetkać odpływ. Dopilnować, aby nic nie dotykało tylnej
    > ścianki.

    Wlasnie dowcip polega na tym, ze to jest na samym dole lodowki...
    Generalnie wiem o tym dotykaniu tylnej scianki (czasem sie zdazy i od
    razu jest mokro, ale to na wyzszych polkach)
    Natomiast na dol lodowki (oraz w koszach na warzywa na dole - tylko w
    tych dwoch miejscach zbiera sie woda) nie ma szansy, aby woda sciekala
    po czyms dotykajacym tylu lodowki... po prostu odplyw wody jest wyzej
    (nad koszami na warzywa)
    Lodowka to Gorenje KI232LA, tutaj troszke widac jak to w srodku wyglada
    http://www.zadowolenie.pl/gorenje-ki-232-la-,2346
    rynny odprowadzajace wode sa wyzej, wiec jezeli by to miala byc woda
    splywajaca po tylnej sciance - musiala by sie przelewac przez odplyw.

    A jezeli chodzi o nieszczelne uszczelki - to czemu woda zbiera sie tylko
    i wylacznie w koszach na warzywa (nawet pustych) oraz pod nimi?
    Wszystkie pozostale polki czy rzeczy w lodowce - suche

    Wiec wszystko wskazuje na niedrozny odplyw, ale... no nie wyglada na
    niedrozny (w sumie nie wiem, ile tam powinno wejsc czegos
    drutopodobnego, bo jak 50cm to tyle nie wsadzilem :-) )

    Sierp