  • Data: 2013-10-24 15:59:06
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-24 12:24, inny punkt siedzenia... pisze:
    > co to za pojeby rozpiepszają mi i innym mózg tą pojebaną reklamą o
    > cieple systemowym?
    Ja tam sciszam radio, albo puszczam CD jak lecą reklamy, więc mózg mniej
    cierpi. Tobie też polecam.

    > mieszkam w mieście w domu wolnostojącym, czy jak złożę zamówienie to
    > podepną mnie pod ciepło systemowe?
    U mnie chętnie podepną jednorodzinny o ile nie stoi na pustkowiu.
    Właśnie sąsiad namawia mnie, żeby zrezygnować z gazu i przejść na PEC.
    Na razie zostaję przy gazie. Zapytaj w lokalnym PECu, czy w konkretnej
    lokalizacji są chętni podpiąć, bo tu się nie dowiesz.

    > jeśli nie to po chuj tak się do mnie przwalają tą powaloną reklamą...
    Patrz p. 1.\

    Jacek