    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Mon, 28 Oct 2013 20:33:17 +0100

    news:l4irhr$ng5$1@dont-email.me...

    > wymieniłeś dokładnie wszystko co marketoidzi wciskają, że mieć musisz.
    > 3D,

    Trudno obecnie nawet kupić lepszy TV bez 3D. Dla mnie to 3D to mogło
    być, ale nie musiało, a skoro było to przecież mi go nie usuną z TV na
    moje życzenie i przez to ten TV nie będzie tańszy.

    > które do niczego się nie nadaje

    Bez przesady. Fajnie jest pooglądać jakieś programy, zwłaszcza
    przyrodnicze w 3D.

    > , internet i Skype, którego używa się na komputerze a nie TV bo tam
    > jest to do dupy itd.

    Co jest do dupy?
    Skype?
    Gówno prawda, bo działa tysiąc razy lepiej niż na kompie i zapewnia
    tysiąc razy lepszą jakość, bez pogłosów, zakłóceń, a obraz z kamerki TV
    jest jak żyleta.
    Poza tym jaki internet?
    Do surfowania to ja mam komputer. Jeden z komputerów mam podłączony
    także do TV i TV po prostu pełni rolę dużego monitora.
    Internet w TV służy do czegoś innego. Służy do oglądania filmów, które
    na TV z internetem "idą bez zająknięcia", kiedy na kompie ten sam film
    po prostu jest nie do obejrzenia, bo tak zacina. Ponadto dzięki funkcji
    udostępniania zasobów sieciowych mogę na TV oglądać filmy, zdjęcia czy
    nawet odtwarzać muzykę, które mam w komputerze, a nawet w telefonie
    komórkowym :)

    > Czyli jak widać
    > działa. Tylko potwierdzieś, że szeptany marketing na forach działa
    > skutecznie :)

    Czyli jak widać guzik wiesz na ten temat i opinie wyrobiłeś sobie na
    podstawie własnych, mglistych wyobrażeń :)