    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Wed, 30 Oct 2013 09:25:13 +0100
    <l4lu1a$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <l4nqt5$d11$1@node1.news.atman.pl> <l4nuip$bgh$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4o01f$idp$1@node1.news.atman.pl> <l4o217$iq6$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4o61n$gef$1@node2.news.atman.pl> <l4o8og$1fc$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4obme$m1n$1@node2.news.atman.pl> <l4oeh4$drp$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4oh62$ren$1@node2.news.atman.pl> <l4olfe$se5$1@usenet.news.interia.pl>

    dyskusyjnych:l4olfe$se5$...@u...news.interia.pl...

    > W innych systemach mialem na to wplyw, a tu lepszym ma byc to, ze mnie
    > ktos tego wplywu pozbawia.

    Bo większość ludzi chce by się wszystko samo robiło. A jak ciągle chcesz
    mieć wpływ to musisz używać aplikacji tradycyjnych a nie kafelkowych.

    > No tak, tylko ja nie kupilem tableta. Ten system mimo paru miesiecy jakos
    > czuje, ze mnie bardziej ogranicza niz daje nowe mosliwosci.

    To nie używaj trybu kafelkowego. Tak wiem całkowicie nie da się z niego
    zrezygnować, ale np. ja w pracy widuję go tylko gdy przełączam aplikacje.

    > Nawet durnego skype'a musialem szukac zeby nie laczyl sie z tym Microsoft
    > cos tam.

    > Mam w domu cos takiego jak tablet i nie mam pojecia do czego moge toto
    > wykorzystac, wiec nie rozumiem.

    Bo pewnie masz tablet z androidem albo iOS czyli z systemami komórkowymi.
    Tablet z windowsem to normalny w pełni funkcjonalny komputer. Po podłączeniu
    klawiatury korzysta się z niego tak jak z laptopa, a do rozrywki (internet,
    gry, muzyka, wideo) można w ogóle klawiatuy ani myszki nie podłączać. Do
    tego działa 5-10 godzin bez ładowania.

    > Ale ja wlasciwie nie o tym. Wiec - tablet od kompa rozni sie tym, ze do
    > czegos sluzy. Zwykle zastosowanie ma bardziej czy mniej, ale relatywnie do
    > kompa bardziej ograniczone. No i ktos wpadl na wspanialy pomysl ograniczyc
    > mi komputer "bo tablet". Dla tego wlasnie uwazam, ze ten system nie jest
    > dobry. Jest krokiem wstecz, poniewaz szereguje uzytkownikow swa mala
    > elastycznoscia. Jako uzytkownik dostaje na sile cos czego wcale nie
    > potrzebuje i nie mam na to zadnego wplywu, choc co do tego pewny calkiem
    > byc nie moge z powodu zawilosci systemu.

    Takie czasy - już nawet zwykłe laptopy często mają dotykowe ekrany i IMO to
    jest przyszłość.

    Pozdrawiam
    Ergie