    Date: Thu, 06 Mar 2014 13:39:31 +0100
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili
    <lf3m05$1pr$1@news.task.gda.pl> <lf4smu$5re$1@node2.news.atman.pl>
    <53162cf6$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf5gl4$qh4$1@node2.news.atman.pl>
    <53165835$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <5316daf0$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf6p96$v9p$1@node2.news.atman.pl>
    <5316fe3b$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf7189$7m4$1@node2.news.atman.pl>
    <53170e64$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf74ib$b2d$1@node2.news.atman.pl>
    <53171e7f$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf79tk$sba$1@node1.news.atman.pl>
    <531780a6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf99oq$um5$1@node1.news.atman.pl>
    <53182d93$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <53183ecc$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <531844c6$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-03-06 10:50, Piotrek pisze:

    > A jak to będzie "kret" i będzie szczekał nie na tego co trzeba? To co
    > wtedy? Hę!

    Mój sąsiad "zza płota" ma psa. Z tym psem to można dostać kurwicy. Jak
    tylko się zaczyna ściemniać to pies staje na ganku i zaczyna ujadać.
    Potrafi tak szczekać bez powodu cały wieczór, a i nierzadko przez pół
    nocy nie dając spać i nawet nie biegnie do ogrodzenia, bo się widać boi
    odejść od wejścia do do kotłowni, gdzie ma swoje legowisko.
    W dzień biega swobodnie po całym podwórku, ujadając na wszystkich w
    koło, kto tylko się pojawi w zasięgu jego wzroku.
    Szczeka nawet na mnie i wszystkie osoby jak tylko się ktoś pojawi na
    moim podwórku.
    Kilka razy byłem u sąsiadów to obszczekiwał mnie tylko wtedy, kiedy
    byłem za ogrodzeniem. Jak tylko przekraczałem furtkę to spierd...ł gdzie
    pieprz rośnie, a ponieważ do kotłowni nie miał jak uciec, bo drzwi
    zamknięte to tylko skulał ogon, spuszczał łeb i mogłem go spokojnie
    wziąć pod pachę, zapakować do worka i bez jednego szczęknięcia wynieść z
    posesji :)
    Pomiędzy mną a sąsiadem jest szczelina w płocie, którą zastawialiśmy
    deską. Ponieważ deska wypadała od czasu do czasu to sąsiada pies
    przychodził na moje podwórko się załatwiać i obsikiwać mi koła
    wszystkich samochodów, ściany budynków i tego co znajdowało się na
    podwórku. Cwaniaczek myślał, że w tak oto prosty sposób wejdzie w
    posiadanie moich samochodów i mojej nieruchomości :)
    Postanowiłem więc umocować dechę na uchwytach, tak, żeby nie wypadała i
    zrealizowałem swój niecny plan, nie zauważając, że ów pies jest akurat
    na mojej posesji.
    Dobiegł do dziury, którą już zastawiłem dechą i zbaraniał. Jak
    podszedłem do niego to się "bidok" aż posikał ze strachu.

    Tak więc nie każdy pies nadaje się do pilnowania posesji.