  • Data: 2014-03-06 13:40:33
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-06 10:23, Myjk pisze:
    > Thu, 6 Mar 2014 09:52:19 +0100, Ergie

    > Hehem Ciekawe jak szybko Marcin N na nowo polubi czujki. :P

    Nie polubię. Po prostu zostawię zwykłe kontraktony tam, gdzie da się coś
    otworzyć i to wszystko. Nie jestem paranoikiem.

    Pomyślałem za to o czymś innym: jakieś solidne drzwi, które oddzielają
    piętro od parteru. Śpi się na piętrze i można w razie czego odizolować
    się od złodziei i poczekać na pomoc.

    Strasznie brakuje mi broni w domu. Chciałbym mieć możliwość pogonić kota
    takim złodzieja strzelając im ostrzegawczo w kolana.

    Do znajomej się włamywali. Miała szyby P4 i o drugiej w nocy obudziły ją
    hałasy próby włamania. Sama w domu z dwójką dzieci. Zadzwoniła na
    policję przerażona i się dowiedziała, żeby zadzwonić rano, bo teraz i
    tak nikogo nie wyślą. Tak działa u nas organizacja mająca chronić ludzi.

    --
    MN