  • Data: 2011-12-21 21:49:25
    Temat: Re: cofanie zapachów przez pralkę
    Od: " Jaro" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    Dzięki wszystkim za podpowiedzi...
    Dodam, że mieszkamy tutaj 8 miesięcy i przez 6 mies. było OK. Nic nie robiono i
    nagle ten smrodzik -trzeba zamykać pralkę! Teraz nie mam czasu, pewnie w piątek
    będę kontynuował śledztwo w kierunkach, o których pisaliście, a które również
    sam brałem pod uwagę. Co ciekawe, proszku też nie zmienialiśmy od wielu
    miesięcy, a płukanie pralki też robiłem. Na ten czas uważam, że smród pochodzi z
    kanalizacji... :)