    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czujnik gazu
    Date: Tue, 11 Jan 2011 09:54:31 +0100

    Dnia 10-01-2011 o 22:56:54 Jackare <j...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
    et.html ), ale może

    > Jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego i taki czunik to
    > absolutny bezsens ponieważ te 3 gazy mają diametralnie różne właściwości.
    Proszę, jeżeli nie masz pojęcia o czujnikach to nie pisz głupot,
    ja 10 lat temu robiłem czujnik gazu (czadu) i te czujniki mają szerokie
    spektrum czułości, o d czadu przez matan, etan aż po alkocho etylowy,
    oczywicie mają różne czułosci ale na tyle dobre że mogą je wykrywać,
    generalnie mozna przyjąć że czujnik czadu, metan wykryje tylko musi być
    odpowiednio umieszczony.

    --
    Pozdr
    JanuszK