  • Data: 2010-12-02 23:15:53
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cf77bb0$0$20992

    > Bo za mało płacisz? Bo nikomu nie opłaca się prywatne przedszkole za cenę,
    > którą proponujesz? Bo mieszkasz w niedorozwiniętej aglomeracji?

    O matko. Co Ty tu wypisujesz...
    Przeczytaj to sam jeszcze raz a dojdziesz do wniosku, ze nikt bez dopalaczy
    podobnych bzdur nie wyprodukuje.
    Nawet nie ma co komentowac, ale pokusze sie. Paradoksalnie im bardziej
    rozwinieta aglomeracja tym trudniej o miejsce w przedszkolu o czym zdaje sie
    pojecia nie masz. Nie ma miejsc nawet na wsi, wiec gdzie bym sie nie
    wyprowadzil to problem nie zniknie, pomijajac zupelnie fakt, ze na wybor
    aglomeracji w kontekscie samego przedszkola mamy bardzo ograniczony wplyw.
    Kolejna sprawa, gdybym mial placic nie wiem ile wiecej za przedszkole co
    fizycznie jest nie mozliwe, bo przetargow na miejsce nie ma, to raczej
    powinienem otworzyc wlasne przedszkole dla jednego mojego dziecka.

    > Kilka lat drożało mocniej niż zwykle, teraz kilka lat będzie taniało.

    Kilka lat drozalo bo psychologia, wylacznie psychologia. Teraz bedzie
    realnie i wcale nie tak tanio jak bys chcial.

    Pozdro.. TK