  • Data: 2010-12-02 23:00:47
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cf78834$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ta sama rodzina zarabiająca minimum na kasie w Biedronce może
    > komfortowo mieszkać w domku 200m2 za kredyt?

    Raz piszesz o luksusie mieszkania innym razem o domu 200m^2. Wez Ty badz
    precyzyjny w zalozeniach, bo w ten sposob nie sposob z Toba dyskutowac. Po
    prostu rece opadaja. Dobierasz niescisle argumenty nie do obalenia w niemal
    kazdym poscie by udowodnic tu jakies wlasne nieprecyzyjne przemyslenia.
    Mieszasz, motasz i prawde mowiac trace ochote na czytanie tego.

    Pozdro.. TK