    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <4cf610d2$0$21005$65785112@news.neostrada.pl> <id5483$to5$1@news.onet.pl>
    <4cf625ea$0$20997$65785112@news.neostrada.pl> <id597u$goq$1@news.onet.pl>
    <4cf641fd$0$21005$65785112@news.neostrada.pl> <id6c4e$69q$1@news.onet.pl>
    <4cf6d0d4$0$21005$65785112@news.neostrada.pl> <id6kn3$2tm$1@news.onet.pl>
    <4cf77bb0$0$20992$65785112@news.neostrada.pl> <id99bf$fjs$1@news.onet.pl>
    <4cfa1544$0$27039$65785112@news.neostrada.pl> <ide559$912$1@news.onet.pl>
    <4cfb8c89$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <idgett$uu1$1@news.onet.pl>
    <4cfc11a2$0$27029$65785112@news.neostrada.pl> <idh5qo$fk0$1@news.onet.pl>
    <4cfc24bb$0$27038$65785112@news.neostrada.pl> <idjbom$4tq$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: do J. Werbinskiego
    Date: Tue, 7 Dec 2010 11:15:02 +0100

    news:idjbom$4tq$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Rynek tu nie reaguje tak szybko. Byl niz to i przedszkoli bylo mniej.
    > Teraz jakby wyz to i miejsca brak. Powstalo sporo prywatnych, casem
    > drozszych a czasem tanszych, ale to tylko dowod na ilosc nastepcow a nie
    > nadzieja na tansze mieszkania.

    Nie reaguje szybko, bo nie ma popytu. Gdyby był popyt przy wyższej cenie, to
    zostałby zaspokojony o ile durne przepisy nie przeszkadzają. Patrząc na
    przyszłość demografii przedszkoli będzie potrzebnych coraz mniej. Żeby dziś
    w nie ktoś zainwestował, to trzeba wypłacić dużą premię = dużą cenę, żeby
    inwestycja spłaciła się w 5 a nie 15 lat. Nie jesteś Ty ani inni skłonny
    tyle płacić. Zatem przedszkola nie sa potrzebne, bo nie ma kto za nie płacić
    wg ich realnych cen. Ci którzy krzyczą że ich brakuje liczą na zapomogę i
    socjal, że państwo opłaci wszystkie koszty.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/