  • 11. Data: 2011-09-22 14:24:58
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    news:j5f1d4$j1g$1@node2.news.atman.pl...

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116783991858786

    Ty ale murłata ma leżeć na papie lub folii, a nie na pianie i tych kawałkach
    deseczek.Przecież to nie ma żadnej wytrzymałości. Co to za zjeby budują?

    Murłata to element konstrukcujny. Ma utrzymać nacisk dziesiątek ton śniegu
    opierając się na wieńcu. Jedynie od dołu ma być papa jako izolacja pozioma,
    a nie to gówno co ci zrobili. Ocieplenie to byś zrobił w następnym etapie.

  • 12. Data: 2011-09-22 14:28:55
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    co do veluxa czy innego okna połaciowego:

    http://www.velux.pl/pl-PL/Documents/instrukcje/okna/
    ggl_ggu.pdf?brochurepoints=0

    zobacz jak ma wyglądać cyrkulacja powietrza. Zaraz na 1 stronie jest.
    wyznaczasz od dolnej krawędzi okna pion i od górnej poziom i tak umieszczasz
    okno żeby zachować cyrkulację. Tam teraz u ciebie to nawet nie ma jak
    ocieplenia wsadzić. Nie mówiąc o obudowaniu tego.

  • 13. Data: 2011-09-22 14:36:47
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    TAK

    I tak powinno wyglądać ocieplenie ściany szczytowej

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116532555523122
    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116767378146482

    Ale tu brakuje poduszki pod belką. Pisałem ostatnio, że wszędzie gdzie
    podpieramy dajemy poduszki. Na tym gównie porothermie tak nie wolno, bo sie
    pokruszy.

  • 14. Data: 2011-09-22 14:38:04
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117043170665266

    Ocieplić skos, ocieplić od góry, brak poduszki pod beklą. To samo co w
    ścianach zewnętrznych.
    Przecież to kilka cegieł i trochę zaprawy? W czym problem?

  • 15. Data: 2011-09-22 14:40:07
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Murowali na placki porotherm, na odpierdol

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117406956564242

    by ich cholera wzięła.

  • 16. Data: 2011-09-22 14:43:26
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Szczyty szczytami ale od góry go wstępnie nie zabezpieczyli klejem i siatką?
    A myszy to co ? A warunki atmosferyczne?

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117013582471186

  • 17. Data: 2011-09-22 14:46:09
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    a tej cegły czemu nikt nie wywalił?
    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116986671640802

    Tam było dać ocieplenie, bo zawsze w rogu bedzie zimniej. Teraz jeszcze
    podsadzili murłate pianą. co za przygłupy.

  • 18. Data: 2011-09-22 14:48:34
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Velux jest za nisko i na dodatek prawdopodobnie jest za wysoki do planowanej
    wysokości pomieszczenia.

    trzeba go przesunąć w górę i zrobić sufit nieco wyżej.

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116974241762594

    Przystaw do muru deskę do ściany kolankowej i tam gdzie wypadnie tam ma się
    kończyć velux.

  • 19. Data: 2011-09-22 14:50:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    A to to co ?
    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116924871768690

    pisaliśmy, że więźbę trzeba przerobić żeby kominy miały luz żeby więźba na
    nie nie naciskała i żeby woda nie powodowała degradacji drewna.

  • 20. Data: 2011-09-22 14:51:42
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Czemu więźby nie przerobili ?

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116914350050306

    Przecież tak nie można ! Ile razy o tym pisaliśmy?