  • 31. Data: 2011-09-23 06:36:48
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > a tej cegły czemu nikt nie wywalił?
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116986671640802

    > Tam było dać ocieplenie, bo zawsze w rogu bedzie zimniej. Teraz jeszcze
    > podsadzili murłate pianą. co za przygłupy.

    a czy ta cegła coś zmienia skoro cały wienieć jest żelbetowy?
    jeśli rzeczywiście potrzeba to mogę wywalić

  • 32. Data: 2011-09-23 06:39:50
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > Czemu więźby nie przerobili ?
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116914350050306

    > Przecież tak nie można ! Ile razy o tym pisaliśmy?

    bo tego elementu nie było na poprzednich zdjęciach a ja go wcześniej nie
    zauważyłem,
    teraz już wiem, że jest źle

  • 33. Data: 2011-09-23 06:41:06
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > Zdecydowanie veluxy do poprawki
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116772516331362

    > Szkoda, że zniszczyli membranę. Dolny pas trzeba będzie wymienić na nowy w
    > całości.
    >
    > Czemu ten prawy szczyt nie jest ocieplony ? Wełne tam wciśniecie? Jest tam
    > miejsce?

    ten prawy szczyt jeszcze będzie skuwany

  • 34. Data: 2011-09-23 07:01:59
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > całości.
    >
    > Czemu ten prawy szczyt nie jest ocieplony ? Wełne tam wciśniecie? Jest tam

    dlaczego dolny pas membrany trzeba wymienić?
    czy chodzi Ci o cały ten pas folii który jest wzdłuż rynny?
    czy folie dachową należy kleić na łączeniach aby zabezpieczyć przed wiatrem?
    widziałem takie zalecenia na stronie TYVEC

  • 35. Data: 2011-09-23 09:32:31
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego dolny pas membrany trzeba wymienić?

    Jeżeli nie ruszasz okien to nic nie wymieniasz. Gdybyś podnosił okna to
    zostałyby dziury

    mcs

  • 36. Data: 2011-09-23 13:34:40
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116818038968370

    > kurde wiem, ze jest za nisko, był gość z fakro jak to montowali i sam tak
    > zadecydował,
    > okazało się, że jak się da wyżej okno (o jedną dachówkę) to okno się
    > nie zmieści pod jętkami, więc stanęło, że trzeba dać niżej...

    Myślisz, że gdyby się znał to by był handlowcem i jeździł po budowach?
    Teraz sam zobaczysz jaką będziesz miał jazdę z oknami. Przeklniesz dzień
    veluxów.
    Będzie od nich ciągnęło zimnem. Nie stawiaj tam biurka ani posłania :-)
    Musisz dać kaloryfery od nimi wszystkimi albo wzmocnione pasmo podłogówki -
    ale gwarancji nie będzie, że nie bedzie ciągnąć.

    Trzeba było mniejsze okna albo zapytać kilka dni temu.

  • 37. Data: 2011-09-23 13:36:14
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "mcs" <...@...pl> wrote in message news:j5hjnf$2s6$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie ruszasz okien to nic nie wymieniasz. Gdybyś podnosił okna to
    > zostałyby dziury

    TAK, o to chodziło. Okna są za nisko. To się zemści. Cały pas podokiienny
    bedzie zimny, bo nie będzie jak ocieplić wieńca i murłaty z góry.

  • 38. Data: 2011-09-23 13:42:49
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > to co mam teraz zrobić z tą murłatą?
    > przerobić to czy zostawić?

    Teraz już nic nie zrobisz.
    jak zacznie się lekko skręcać na tej pianie to będzie ci odłazić akryl na
    łączeniu płyt skosów i zacznie dmuchać zimnem..
    Powiesisz kocyk :-)

  • 39. Data: 2011-09-23 13:44:58
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117043170665266

    > myślałem, że ten skos może poczekać na wełnę jak będzie ocieplane
    > poddasze,
    > czy jest potrzeba ocieplania w tym momencie?

    On jest i tak za wysoki. On ci przebije całą drugą warstwę wełny i będzie
    siedział /dotykał tej wełny międzykrokwiowej.
    Pisałem ci, że masz tyle obciąć żeby byuło ciut wyżej niż planowany skos.
    tak z 10cm niżej niż krokwie.

  • 40. Data: 2011-09-23 13:47:35
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55117013582471186

    > nie mówiłem im wtedy o kleju i siatce, ale czy to nie jest oczywiste?

    To im powiedz żeby to teraz naprawili jakoś. Trzeba coś tam włożyć i
    przykleić jakimś klejem co nie nieszczy styropianu, może na bitum ? Ale nie
    rozpuszczalnikowy tylko dyspersyjny. Wysmarować od góry żeby styropian nie
    nasiąkał.