  • Data: 2020-03-24 18:52:14
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: Runt <r...@a...las> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-24 o 16:37, cwel Zenek Kapelinder pisze:
    > A o czym ja napisałem jak nie o czasowym zlikwidowaniu dopłat różnych do
    fotowoltaiki, samochodów elektrycznych itp. Bogaci jako państwo przed wirusem nie
    byliśmy. Po nim będziemy jeszcze mniej bogaci. Państwo musi uruchomić przemysł żeby
    mialo kasę z podatków. Kasa mu bardzo potrzebna będzie. Mogą jeszcze na świecie się
    umówić że wszędzie proporcjonalnie dodrukuja pieniędzy. W takiej sytuacji kursy walut
    względem siebie się nie zmienia ale za kilka lat odbije się to inflacja.

    zenus! zajmij sie murowaniem! O ekonomii nie masz zielonego pojecia.!!!!

    --
    Runt

    All's well that ends well!