  • Data: 2010-04-11 11:23:11
    Temat: Re: dom parterowy z użytkowym poddaszem w przyszłości
    Od: "owp" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak już koledzy napisali - nie. Bo tracisz wszystkie zalety domu
    > parterowego (tani strop, >dobre docieplenie, brak skosów, pękania płyt gk
    > na więźbie, schodów itd.). Adaptacja >poddasza oznacza też 100% bałagan na
    > parterze. Chyba że już teraz wydzielisz klatkę >schodową. Tylko jak na
    > 90m2... Dużo lepszym i tańszym pomysłem jest zaprojektowanie >domu do
    > ewentualnej rozbudowy w bok.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    Co do klatki to chyba da się na 90m2, jest wiele projektów domów
    2-poziomowych, gdzie parter ma mniej niż 90. W moim projekcie parterowca
    jest zaplanowany strop drewniany, tak więc będzie tak czy owak. Rozbudowa w
    bok nie wchodzi w grę - za mała działka.
    Widzę, że większość jest przeciwko przyszłej adaptacji. To potwierdza też
    moje odczucia. Niestety większość znajomych i rodzina twierdzi, że "90 to
    jak mieszkanie w bloku, więc trzeba mieć choć możliwość rozbudowy". Tylko że
    wydaje mi się, że za 15 lat nie będzie nam się chciało rozbudowywać. Prędzej
    sprzedać i wybudować nowy...