  • Data: 2012-07-11 23:16:17
    Temat: Re: drzewa
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9bde8b34-6e8a-4324-9847-

    > Sąsiad (policjant na emeryturze, młody gość w ogóle ;-) - jak mu się
    > drzewo przechlało na dom, załatwił
    > sobie straż pożarną i drzewo wycięli.

    Nie jestem policjantem, ani wojskowym, ani także strażakiem. Nie mam
    znajomego Komendanta Straży Pożarnej, ani znajomości w Straży Pożarnej. Nie
    używałem też żadnych protekcji czy znajomości - wystarczyło jedno pismo do
    Komendy Straży Pożarnej z prośbą o wycięcie uschnietych drzew.
    Jak zagnieździły mi się osy na strychu, wezwałem Straż Pożarną. Kazali mi
    tylko zakupić we własnym zakresie preparat, którym po akcji usunięcia gniazd
    skropili stych, aby odstraszyć osy te, które jeszcze nie zdążyły wrócić do
    gniazda. Umówili się ze mną o określonej godzinie, tak żeby wszystkie osy
    powróciły do gniazd. Zdjęli całe gniazda, zapakowali do worka i wywieźli do
    lasu. Nie zapłaciłem ani grosza.
    Jaki z tego morał?
    Myślę, że jak zwykle ciemny lud myśli, że do wszystkiego potrzebne są
    protekcje, układy i układziki, a jak już ktoś jest mundurowy to na pewno ten
    to sobie załatwi. Jak ktoś boi się napisać pismo czy zadzwonić do służb to
    jego problem :)