    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <4c15e64d$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <hv4sl1$gfl$1@news.onet.pl>
    <4c15f85a$0$2591$65785112@news.neostrada.pl> <hv4tr4$jru$1@news.onet.pl>
    <4c15fca8$0$19174$65785112@news.neostrada.pl> <hv5t6d$jdq$1@news.onet.pl>
    <4c167d48$0$2582$65785112@news.neostrada.pl> <hv5v7c$q60$1@news.onet.pl>
    <4c168c80$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv64tg$1kc$1@node2.news.atman.pl>
    <4c16a0c3$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv6874$2vg$1@node2.news.atman.pl> <hv6e7d$2j4$1@news.onet.pl>
    <hv8jvj$fga$1@node2.news.atman.pl> <hv91te$e57$1@news.onet.pl>
    <hvavqf$epl$1@node1.news.atman.pl>
    <4c191c4d$0$17086$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvb787$rbh$1@node2.news.atman.pl>
    <4c19249b$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvbcdi$t6v$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Wed, 16 Jun 2010 23:55:56 +0200

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvbcdi$t6v$1@node2.news.atman.pl...

    > Przypisujesz mi swoje własne przesądy. Czy gdzieś napisałem, że ktoś gra
    > całym kapitałem?

    To wynika z kontekstu.

    > Czyli wycofujesz się ze stwierdzenia, że ZAWSZE? BO właśnie udowodniłeś,
    > że NIE ZAWSZE?

    Zadaj pytanie pełnym zdaniem od początku.

    > Niestety cały czas w dyskusji posługujesz się demagogią i sprowadzaniem do
    > absurdu. NIGDZIE nie napisałem, że trzeba się TYLKO kredytować.

    Napisałeś, że kapitał z kredytu jest tańszy od własnego. Wystarczy?

    > Zdanie o pryszczatym studenciku potwierdza, że przyjmujesz co chwila
    > błędne założenia. Czyli jak to jest z kredytowaniem gdy posiadasz DUŻO
    > kapitału? ZAWSZE jest lepiej go używać niż się kredytować (w jakiejś
    > części)?

    Jeżeli kapitału jest bardzo dużo, to zawsze jest lepiej go używać od
    kredytu. Sytuacje niespełniające tej zasady, to np ryzykowna spekulacja, złe
    zarządzanie ryzykiem albo sztucznie kreowane np dofinansowania rządowe,
    sponsoring, kredyty dla rolników poniżej realnych kosztów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/