  • Data: 2009-12-16 20:19:43
    Temat: Re: ekipa do wykończenia paru rzeczy
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 19:00:46 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > To dobrze, ze Ty to piszesz. Ja osobiscie tragedii z tego nie robie,
    > oczywiscie nigdy bym nie pozwolil na picie w trakcie pracy, ale znajomym
    > dekarzom sam wodke przywozilem, bo pierwsza blacha pierwsza flacha. Jak
    > ludzie sa odpowiedzialni to wszystko mozna.

    Powiedzmy, dekarze to nad-ludzie, bo mają nieludzkie poczucie równowagi :))
    Ale praca bardzo niebezpieczna, a każda pomyłka tragiczna w skutkach, bo w
    końcu dach jest te kilka metrow nad ziemią...

    > Przewija sie tu zbyt wiele obiektywnych warunkow wskazujacych na potencjalne
    > problemy nie tylko jakosciowe.

    Nie z każdym klientem jest grzecznie, miło, łatwo i przyjemnie. Są też
    trudniejsi, więc i z takimi trzeba sobie jakoś radzić :))

    > Musieli by chyba cale libacje robic.

    Bez przesady, po pierwszym piwie to chyba każdy łapie lenia :) Mówię o
    błędach oczywistych - ręka zadrży, coś się krzywo utnie, albo zamontuje nie
    do końca w pionie/poziomie. Potem na trzeźwo to widać. I ogólnie, trzeba
    uważać na wypadki przy pracy. Nie mówię już o tak drastycznych, że ktoś
    sobie utnie kończynę albo spadnie z wysokości, ale chociażby może stanąć na
    gwozdzia, kawalek blachy, cokolwiek i zranic sie w noge, co uczyni go
    niezdolnym do roboty na nastepny dzien :)

    --
    best regards,
    scream