  • Data: 2011-02-16 13:52:22
    Temat: Re: "ekspres cisnieniowy"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 21:24:04 +0100, Druid29 napisał(a):

    > A znasz inne forum na ten temat?

    Nie, ale ja nie dorabiam ideologii do picia kawy ;)

    > BTW kawa jest do wyrzucenia po 15 minutach
    > od zmielenia :)

    To może by zacząć na takich kawofilach zarabiać? Np. wygrzewacze do ziaren
    (uwypuklają głębię smaku), pozłacane puszki do kawy (całkowity brak wpływu
    na smak przechowywanej kawy) albo specjalne kable zasilające do ekspresu
    (bardziej równa praca młynka). Wszystko w promocyjnych cenach od 4999zł! :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl