  • Data: 2009-09-11 06:46:09
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4956156a-16aa-473c-acf1-efae61b78da6@l13g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 10 Wrz, 15:27, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A takie nieskomplikowane rozdzielnie to raczej standard w domkach. Osób
    > takich jak Adam Szendzielorz któremu potrzebna jest rozdzielnia kilkuset
    > polowej jest niewiele.

    Jakietam kilkuset - kupilem 2 x 90 modulow, mysle ze wykorzystam ok.
    polowe, reszta "na zapas", przynajmniej nie bedzie ciasno i jakos
    sensownie pogrupowane :) Bedzie wisiec w duzym pomieszczeniu
    technicznym wiec mam wersje natynkowe :)
    pozdr.

    Zwracam honor. Do kilkuset brakuje Tobie 20 modulów. Ale caly czas budujesz
    wiec pewnie te "kilkuset" przekroczysz;)))

    Krzysiek