    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fotki rozdzielni
    Date: Sat, 12 Sep 2009 15:27:09 +0200

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fnv3$r6c$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli nie potrafisz odszukać usług dobrej jakości to zachodzi takie
    > ryzyko.
    > Problem jest innej natury, wypowiadają sie na ten temat osoby, które nawet
    > nie
    > próbują korzystać z tych droższych, kupują wyłącznie tanio i na tej
    > podstawie
    > wyrokują że wszystko jest do dupy "bo przecież wszystko co kupowałem było
    > do
    > dupy".

    To nie jest do konca tak.
    Przerabiam ostatnimi czasy ukladanie gresow. Na poczatku szukalem dobrze i
    tanio. Dobrze bylo, w miare tanio tez, ale kafelkarza nie widze juz drugi
    miesiac, a jego graty i owszem, walaja sie po domu. Wzialem wiec drugiego
    kafelkarza pierwszemu nie mowiac nic. O cene pytajac drugorzednie dla
    analizy czy w ogole mnie na te usluge bedzie stac. Plytkarz porobil trzy dni
    w ktorych ulozyl 30m^2 gresu polerowanego bez fugi w sposob przyzwoity.
    Czwartego dnia nie przyszedl i nie ma go juz drugi tydzien. Przyslal
    oczywiscie semesa, ze przyjdzie i ze cos tam. W konsekwencji dzwonilem dzis
    do jego zony, zeby odebrala od niego klucz i mi przekazala, a ja podwioze
    jej graty. Zona tez nie odbiera. Coraz bardziej sklaniam sie ku myslom
    kupienia maszynki do ciecia za blisko 1000zl i samemu to dokonczyc. Zostaly
    w wiekszosci docinki przy scianach. Za robote zaplacilem zaliczkowo,
    wliczajac w to narzedzia i tak bede do przodu. Chcial nie chcial trzeba
    robic samemu niezaleznie od ceny. Taka jest ta budowlanka i co niektorzy
    dziwia sie, ze kazdy chce robic sam. Tylko jak nie robic samemu, skoro
    niezaleznie od ceny przyjdzie jakis idiota i popieprzy wszystko, albo nie
    przyjdzie wcale. Jakie masz mozliwosci wybierajac tego jedynego, skoro tych
    dwuch mialem z polecenia? To banda idiotow mogaca spokojnie zarabiac na reke
    po 6000zl miesiecznie bez specjalnego wysilku, tylko nie ma komu tych
    pieniedzy brac. Na szczescie instalatorzy chociaz czasami mysla bo inaczej w
    ogole by nie ogarnela swojej dziedziny i jakos tam po ludzku w wiekszosci sa
    cos warci, nawet czesto bardzo wiele. Reszta to bezmozgowe czlekopodobne
    twory krecace sie po to, by reszta wiedziala jak nie powinno sie robic.

    Pozdro.. TK